منتديات العوامرة - بني رشيد

منتديات العوامرة - بني رشيد (http://www.al-awamerah.com/vb/index.php)
-   منتدى الأتصالات والكمبيوتر (http://www.al-awamerah.com/vb/forumdisplay.php?f=27)
-   -   ارسل sms ببلاش من ال dsl..... مجرب (http://www.al-awamerah.com/vb/showthread.php?t=1710)

رشيد 06-01-2011 06:19 PM

ارسل sms ببلاش من ال dsl..... مجرب
 
ارسل رسائل قصيرة sms مجانيه لجميع دول العالم ببلاش




السلام عليكم
كيفكم احوالكم

هذا
الموضوع بجد و مجرب من عندي
تقدر الان ترسل sms
خش على الموقع هذا
الرابط

http://img169.imageshack.us/img169/2289/25p5wm9.png

http://www.muslems.net/vb/uploaded1/...1263345664.gif

http://www.in-megaupload.com/megaupl...sages-SMS.html



http://www.google.com.eg/url?source=...gQ6rQE7h12RtQQ
وبعدين سجل ....وهيقوم الموقع بارسال كود تفعيل على الموبيل
تدخله فى الصفحة ......
و تقدر ترسل sms لاى محمول فى العالم ببلاش

وشكرا
مع تحياتي ...


الساعة الآن 08:05 PM

Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. .

Ads Management Version 3.0.1 by Saeed Al-Atwi

HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010